Zaawansowane kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google, stronach partnerskich i dużych portalach.
Kampanie Google Ads precyzyjne targetowanie szybko skutecznie kontrola budżetu
System reklamowy Google Ads (dawniej Google AdWords) to narzędzia umożliwiające prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych w Internecie. Mnogość możliwości, atrakcyjny system rozliczeń, precyzyjne targetowanie (to tylko podstawowe atuty) w połączeniu ze specjalistyczną wiedzą w zakresie optymalizacji reklam potrafią przynosić bardzo korzystne rezultaty w stosunkowo szybkim czasie.
W ramach systemu Google Ads możemy kreować kampanie z uwzględnieniem bardzo precyzyjnych założeń, np. słowa kluczowe, konkretne miasto, dni i godziny wyświetlania reklam, określony budżet dzienny. Dlatego tą metodę promocji firmy możemy uznać za bardzo skuteczną i efektywną.
Co dają Ci kampanie Google Ads?
Wzrost widoczności w sieci
Twoja strona pojawia się na początku w wynikach wyszukiwania - nad zwykłymi pozycjami.
Nowi odbiorcy
Reklamy docierają do odbiorców zainteresowanych Twoimi produktami i usługami.
Wyższa sprzedaż
Na Twoją stronę trafia więcej internautów, zwiększa się konwersja, a tym samym Twój zysk.
Główne zalety kampanii reklamowej w Google Ads to:
Szybko widoczne rezultaty
W przypadku kampanii Google Ads (AdWords) efekty są widoczne niemal natychmiast. Twoja reklama zacznie się wyświetlać użytkownikom zaraz po zatwierdzeniu jej przez Google, a to sprawi, że szybko zauważysz zwiększony ruch na stronie, a następnie większą konwersję.
Duży wybór formatów reklam
Kampanie w Google kojarzą się głównie z linkami sponsorowanymi w wynikach wyszukiwania, ale narzędzie to zapewnia dużo więcej formatów reklam. Możesz wybrać dla swojej firmy reklamę produktową, a także reklamy w sieci partnerów Google, czyli w mniejszych i większych portalach o uznanej pozycji na rynku lokalnym, a nawet ogólnopolskim. Wtedy masz do wyboru również reklamy graficzne, wideo oraz reklamy aplikacji.
Kontrola budżetu
Promując się w wyszukiwarce i w sieci reklamowej Google, masz całkowitą kontrolę nad tym, ile pieniędzy wydajesz. Możesz sam ustalić limit kosztów kampanii i w dowolnym momencie przenosić środki pomiędzy kampaniami. Wiesz też doskonale, ile kosztuje Cię pozyskanie jednego potencjalnego klienta, czyli jedno kliknięcie w reklamę.
Efekty możliwe do zmierzenia
Reklamy AdWords dają rezultaty, które da się zmierzyć. Narzędzie zapewnia dostęp do rozbudowanych statystyk, w których widzisz, które z kampanii były najbardziej efektywne, co dzięki nim zyskałeś oraz jak wypadasz na tle konkurencji. Możesz więc modyfikować strategię promocji, by osiągnąć optymalne rezultaty.
Precyzyjne targetowanie
Google Ads to najlepsze na rynku narzędzie do targetowania. Możesz optymalizować kampanię pod kątem miejsca zamieszkania odbiorców, ich wieku, wykształcenia, zainteresowań i wielu innych czynników. To sprawia, że spośród milionów użytkowników Internetu Twoje reklamy pojawiają się właśnie tym, do których skierowana jest Twoja oferta.
Płatność za efekty
Jeśli Twoja reklama wyświetli się odbiorcy, ale ten na nią nie zareaguje, Ty nie ponosisz żadnych kosztów. Płacisz wyłącznie za kliknięcie reklamy, czyli rozliczasz się w systemie PPC (pay per click). Dzięki temu możesz maksymalnie wykorzystać budżet przeznaczony na promocję.
Jak wygląda nasza współpraca z Tobąw zakresie Google Ads?
Ustalamy szczegóły kampanii
Ty mówisz nam, co konkretnie chcesz osiągnąć za pomocą kampanii (zwiększyć ruch na stronie, wypromować nowy produkt itp.) i jaki budżet chcesz przeznaczyć na reklamę, a my przedstawiamy Ci strategię promocji w Google najlepszą dla Twojego biznesu.
Optymalizujemy dla Ciebie kampanię
Przedstawiamy Ci wyniki
Kampanie Google Ads- jak działamy?
- Analizujemy potrzeby Twojej firmy
Każda branża jest nieco inna, więc dokładnie sprawdzamy specyfikę Twojej i dostosowujemy działania reklamowe do grupy docelowej oraz konkretnej oferty.
- Korzystamy z wiedzy i doświadczenia
Na podstawie doświadczeń i wiedzy na temat sponsorowanych wyników wyszukiwania uruchamiamy kampanię, która jest w pełni zoptymalizowana i skuteczna.
- Stawiamy na współpracę
Zawsze chętnie słuchamy Twoich uwag i pomysłów oraz zapoznajemy się z Twoimi doświadczeniami z branży. Współpraca pomaga nam osiągnąć wyniki, które satysfakcjonują i Ciebie, i nas jako specjalistów.
To sprawia, że tworzymy skuteczne kampanie spersonalizowane pod danego klienta.
Formaty reklam w Google Ads
Dla większości osób reklamy Google Ads kojarzone są przede wszystkim z możliwością wyświetlania reklam tekstowych w wyszukiwarce Google – to prawda, jednak jest to zaledwie wierzchołek góry lodowej. W systemie Google Ads możemy wyszczególnić kilka możliwości kreowania reklam ze względu na cel jaki chcemy osiągnąć oraz produkt lub usługę którą chcemy promować: tekstowa, produktowa, graficzna, remarketing, reklama w Gmail, wideo.
Który wariant jest najlepszy? Chętnie pomożemy Ci dobrać najskuteczniejsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
Reklamy tekstowe
Ten typ reklamy pojawia się w płatnych wynikach wyszukiwania jako tak zwany link sponsorowany. Składa się z nagłówków, krótkiego opisu oraz adresu URL Twojej domeny. Taki link pojawia się w wyszukiwarce, kiedy użytkownik wpisze słowa kluczowe, na które prowadzona jest kampania, więc reklamy tekstowe często odnoszą się do konkretnych produktów lub usług, by precyzyjnie odpowiedzieć na potrzeby użytkownika.
Reklamy graficzne
Ten rodzaj kampanii to po prostu baner reklamowy, który pojawia się na stronach z sieci partnerów Google. W przypadku tego formatu Twoja reklama może być widoczna na dużych portalach typu WP czy Onet albo w mniejszych witrynach, za to bardziej wyspecjalizowanych. Reklamy graficzne są doskonałe do remarketingu, czyli śledzenia w sieci użytkownika, który wcześniej odwiedził Twoją stronę.
Reklamy produktowe
To rodzaj reklamy, który umożliwia bezpośrednią konwersję. Jej format pozwala na wstawienie zdjęcia i nazwy produktu oraz jego ceny, co daje klientowi wszelkie niezbędne przy zakupie informacje i pozwala na porównanie ofert różnych marek. Reklamy produktowe pojawiają się na stronie z wynikami wyszukiwania - u góry lub po prawej stronie - a także w zakładce Google Zakupy.
Reklamy aplikacji
Ten format przeznaczony jest dla twórców aplikacji, którzy chcą promować swoje produkty. Umożliwia reklamę na stronach z sieci partnerów Google oraz w innych aplikacjach. Ma on przycisk pozwalający na pobranie aplikacji za pomocą kliknięcia w reklamę, dzięki czemu zwiększa szansę, że użytkownik zainstaluje Twój produkt.
Reklamy wideo
Jest to format, który pozwala na reklamowanie firmy za pomocą krótkiego filmiku lub pokazu slajdów. Łączy przekaz słowny, muzykę i obraz, więc jest niezwykle atrakcyjny dla odbiorcy. Takie reklamy pojawiają się na stronach partnerów reklamowych Google, między innymi na platformie YouTube, przed filmami lub w ich trakcie.
Kampanie Google Ads Poznań
Kampanię AdWords może utworzyć każdy użytkownik, który ma konto w Google, ale nie oznacza to, że taka reklama przyniesie oczekiwane rezultaty. W przygotowywaniu kampanii ogromne znaczenie mają analiza marketingowa, dobór słów kluczowych, właściwe targetowanie i ogólna optymalizacja kampanii. Dlatego właśnie warto zdać się na wiedzę i doświadczenie specjalistów od marketingu internetowego, by pieniądze przeznaczone na promocję zostały dobrze wykorzystane.
Jeśli chcesz mieć pewność, że działania reklamowe Twojej firmy będą prowadzone profesjonalnie i skutecznie, skorzystaj z naszej oferty! Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.